Anvendelse af og segmentering med kundedata

Undersøgelsen viser, at danske og nordiske virksomheder mangler kompetencer internt til at skabe højere kundetilfreds og vækst.

 

nordisk rapport

  • 75 % mener, at det er essentielt at indsamle og analysere kundedata, hvis man skal sikre virksomheden fremtidige vækst og udvikling

     

  • 55 % mener, at de mangler kompetencerne internt til at udnytte kundedata optimalt for at opnå højere tilfredshed og vækst

     

  • 35 % mener, at de arbejder med kundedata på en måde, der giver en forretningsmæssig fordel

     

  • 7 % henter hjælp udefra til at kvalitetssikre, analysere og implementere kundedata i udviklingen af forretningen

     

Læs hele undersøgelsen og få også vores guide til, hvordan du kommer i gang med at udnytte dine data til kundesegmenter.

 

Download

Få flere data i spil

Udfyld dine kontaktoplysninger, så kontakter Tania Holm Linke dig for en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med at strukturere og udnytte dine data bedre

person_outline
mail_outline
phone