BLIV MERE MÅLRETTET MED SEGMENTEREDE
ADRESSELØSE FORSENDELSER

Du har bedre muligheder end nogensinde før for at segmentere dine adresseløse forsendelser

Segmenteret husstandsomdeling

 

Der har aldrig været bedre muligheder for at segmentere adresseløse forsendelser; uanset om din målgruppe er defineret ud fra et conzoom®segment, en bestemt geografi, et økonomisk råderum eller familietype, kan du nå dem.

 

Demografi

Uanset om din målgruppe er unge, par eller enlige, har børn, er højtuddannede eller har en gennemsnitsindkomst, finder vi de mest relevante husstande og sorterer resten fra. 

Vores demografiske variable optimerer nemlig sandsynligheden for, at du rammer modtagere med den demografiske profil, der er allermest relevant for dit produkt.

Segmentér dine modtagere ud fra:

  • Alder
  • Beskæftigelse 
  • Bilrådighed
  • Børn
  • Civilstand
  • Formue
  • Indkomst
  • Sommerhusejer
  • Uddannelse

Geografi

Definér din målgruppe geografisk, så dine adresseløse forsendelser kun lander i de relevante postkasser.

Vi kan afgrænse distributionen ud fra:

  • Region
  • Kommune
  • Postnummer
  • Sogn
  • Eller dine egne geometrier

 

Husstandens karakteristika

Definér din målgruppe på baggrund af en række forskellige data om deres boligs karakteristika, så du kan rammer fx boligejere, ældre lejligheder, eller særligt store boliger.

Du kan definere din målgruppe ud fra:

  • Boligstørrelse
  • Boligtype
  • Brændeovn i husstand
  • Ejerforhold
  • Husets alder
  • Opførelsesår
  • Opvarmningsform
  • Tagmateriale

conzoom®

Du kan selvfølgelig også stadig segmentere dine adresseløse forsendelser med conzoom®. Har du segmenteret dine kunder med et andet segmenteringsværktøj, hjælper vi dig med at oversætte dine segmenter til conzoom®

Læs meget mere om conzoom® her

Få dine segmenterede adresseløse forsendelser bragt ud af

 

 

Fk Logo Uden Space

Tilbudsaviserne lever endnu

Andelen af husstande, der fravælger reklamer i postkassen har været længe været stigende. Men i det seneste års tid er tallet stagneret, og det er stadig muligt at ramme mange husstande med sit budskab, selvom nej tak'erne frasorteres.

Vi har samlet et overblik over andelen inden for hvert conzoom®segment, der fortsat kan modtage dit budskab med en adresseløs-kampagne, så du kan få en fornemmelse af, hvad vi mener, når vi siger, at tilbudsaviserne lever endnu.

Vil du lære et segment bedre at kende, skal du blot klikke på søjlen for at springe til en beskrivelse af segmentet (bedst at se på fra desktop).

Tania Holm Linke

Key Account Manager & Senior Consultant

+45 6043 3083

Segmentér din næste adresseløs-kampagne

Tania Holm Linke taler gerne med dig om, hvordan du rammer din målgruppe lige i postkassen

person_outline
mail_outline
phone

Tilmeld dig Geomatics nyhedsbrev